جنگ و رسانه
جنگ و رسانه
جنگ و رسانه

جنگ و رسانه

0 نظرسفارش (7)
50,000تومان
تولید کنندگان
کد محصول: bar-156
موجودی عدم موجودی در انبار
راهنما

بررسی اجمالی

جنگ‌های امروز در شبکه درهم‌پیچیده رسانه‌ها منتشر شده است.

خصوصیات محصول

  • وزن500
  • نوع کاغذبالک سبک
  • نوع جلدشومیز
  • نوع چاپافست
  • تعداد صفحات520
  • شابک978-600-8679-43-1
  • قطعرقعی
  • مترجمملیحه مهدی‌زاده
  • ناشرآرما
  • نویسنده / نویسندگاناندرو هاسکینز و بن اولافلین

توضیحات محصول

جنگ‌های امروز در شبکه درهم‌پیچیده رسانه‌ها منتشر شده است.

رسانه‌ها در جریان درگیری‌ها باعث می‌شود تمام طرف‌ها بتوانند ابزار درگیری برای تسهیل در پیش‌برد جنگ در اختیار داشته باشند، که منجر به بروز تناقض‌هایی عمیق در این رابطه شده‌است.

مفهوم نبرد سنتی به واسطه دسترسی بالا به رسانه‌ها و نیز فراهم بودن زمینه‌های ارتباطی بی‌سابقه، به‌کلی تغییر یافته‌‌است.

هاسکینز و اولافلین کوشیده‌اند تا با توضیح پدیده جنگ تکثیرشونده، مشکلات و موانع طرف‌های درگیر در نبرد برای توجیه ادامه یا توقف درگیری‌ها در دیدگاه افکار عمومی را بیان کنند.

ادبیات این کتاب شامل تازه‌ترین دیدگاه‌ها و رویکردهای نوینی است که شناخت ظرفیت‌های رابطه جنگ و رسانه را به خوبی ممکن می‌سازد.

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب
کد امنیتی
آیتمی برای نمایش وجود ندارد!