در چه شرایطی می توانم کالای خود را بازگردانم؟
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویتهای چهارسوق بوده است و چهارسوق
در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری
برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که
درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
کلیه کالاهای ارایه شده در چهارسوق باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده
برسند و از سوی چهارسوق دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 5 روز
مهلت بازگشت کالای معیوب میشوند. اقلامی که به عنوان هدیه از طرف چهارسوق همراه
سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شدهاند، مشمول 5 روز ضمانت
تعویض نیستند.
شرایط بازگرداندن کالا
استفاده از 5 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
اگر کالای خریداری شده، خراب، آسیب دیده و یا ایراد
یا اشکال فنی داشته باشد:
- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 24ساعت پس از دریافت
کالا، به چهارسوق اطلاع داده شود.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن
آن جداً خودداری شود.
- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا
در کارتن یا جعبه اصلی خود به چهارسوق بازگردانده شود.
- برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی
کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت
بازگشت را از بین خواهد برد.
- این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، پارگی، خط و خش
و مانند آن روی کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد
شود، را شامل نمیشود.
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی
با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد:
- وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 24
ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش چهارسوق از طریق تلفن یا ایمیل
اطلاع داده شود.
- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ
یا مشخصات درج شده روی کالا، باید کالا در
شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا
که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها
نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات و خصوصیات
درج شده در وبسایت است.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بستهبندی
وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال
یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با
باز کردن بستهبندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و
از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا
در کارتن یا جعبه اصلی خود به چهارسوق بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات،
آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوشکردن آن،
امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی
و ظاهری داشته باشد:
- آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت
کالا، به چهارسوق از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن
آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا
در کارتن یا جعبه اصلی خود وبه همان شکل اولیه به چهارسوق بازگردانده شود. برچسبزدن
یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و
مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:
- آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به
چهارسوق اطلاع داده شود.
- با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل
به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله
به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و
نقل است و چهارسوق تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل
امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن
آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا
در کارتن یا جعبه اصلی خود به چهارسوق بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات،
آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن،
امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به
همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است برای چهارسوق ارسال شود.
- در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند
از تحویلگرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به چهارسوق بازگردانده
شود.
پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از
فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد
تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میشود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای
سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد چهارسوق در واحد
خدمات پس از فروش باقی میماند و با انقضای این مهلت چهارسوق در قبال کالا و زیانهای
وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
بسته خود را به چه آدرسی ارسال کنم؟
بسته خود را به
آدرس زیر ارسال کنید.
استان اصفهان - شهر اصفهان - صندوق پستی:1973 - 81465
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی
ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش چهارسوق برسد، هزینههای ارسال به
عهده چهارسوق است.
- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت
پست باید همراه کالا به شرکت چهارسوق ارسال شود. همچنین تصویری از رسید تهیه و به
آدرس s 4sogh.shop@gmail.com ایمیل شود.
- در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان دیجیکالا،
هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از
فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
-کارشناسان خدمات پس از فروش چهارسوق ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی
و کنترل میکنند. در صورت تایید ایراد و آسیب فیزیکی توسط کارشناسان چهارسوق، کالا
تعویض خواهد شد و مشتری می تواند کالای خود را با کالای دیگر جایگزین کند، ولی در
صورتی که امکان تعویض وجود نداشته باشد، مبلغ به حساب مشتری مرجوع میشود.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار چهارسوق
است.
- اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت
کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و چهارسوق
در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد
بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را میپذیرد.
- پس از دریافت و پذیرش کالا توسط چهارسوق،
بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان
خدمات پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.
- کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای
کنترل محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعملها و رویههای ابلاغ شده
توسط شرکتهای تولید کننده و یا نمایندگیهای مجاز محصولات و کالاهای ارائه شده در
سایت چهارسوق هستند، لذا علیرغم تصور آنکه تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی
آشکار) میتواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویههای تست زمانبر است
و در مواردی نیاز به هماهنگی با تولیدکننده آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلام نظر
کارشناسی برای تعویض کالا به طور میانگین 48 ساعت کاری در نظر گرفته شده است، ولی
خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش
داده، در کوتاهترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
- از هنگامی که وضعیت کالا در واحد
خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری
مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر
کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش چهارسوق است.
چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالای خراب و
آسیب دیده را به شما اطلاع دهم؟
از طریق یکی از روشهای زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
- پیام خود را در
صفحه "تماس با ما" با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.
- با شماره تلفن 32351709
- (031) سایت چهارسوق تماس بگیرید.
- به شماره 09133200945 پیامکی با عنوان درخواست خدمات پس
از فروش ارسال نمایید.
بدیهی است در صورت ثبت درخواست به صورت آنلاین، فرایند
مرجوعی سریعتر انجام خواهد شد.
توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر
یک از روشهای بالا الزامی است.