چهارسوق با چه هدفی شکل گرفته است ؟
چهار سوق بازاری فرهنگی است که
قرار است منتخبی از محصولات فرهنگی و سبک زندگی را معرفی کند. خلا بزرگ برای محصولات فرهنگی همیشه توزیع نامناسب و در دسترس نبودن آن ها
بوده است . چهار سوق بر اساس همین نیاز شکل گرفته است که چنین محصولاتی را
در اختیار همه قرار دهد و شبکه توزیعی باشد برای محصولاتی که در دسترس همه نیستند.
خیلی از این محصولات چندان شناخته شده نیستند
و چهارسوق در کنار توزیع و فروش به نوعی به معرفی این محصولات نیزمی پردازد.
وجه تمایز چهارسوق چیست ؟
وجه تمایز چهارسوق این است که در
معرفی محصولات کیفیت آن ها را مد نظر قرار می دهد. قرار نیست چهار سوق بازار شلوغی
باشد از محصولات و تعداد زیادی محصول
بدون در نظر گرفتن کیفیت ان ها. برای
چهارسوق مهم تعداد بالا ی محصولات معرفی شده
در ان نیست. مهم کیفیت و کاربردی
بودن محصولات معرفی شده است.