عملیات روانی در شبکه های اجتماعی
عملیات روانی در شبکه های اجتماعی
عملیات روانی در شبکه های اجتماعی

عملیات روانی در شبکه های اجتماعی

0 نظرسفارش (13)
70,000تومان
تولید کنندگان
کد محصول: bar-170
موجودی عدم موجودی در انبار
راهنما

بررسی اجمالی

تا پیش از شبکه های اجتماعی عملیات های روانی ساخت یافته در رسانه هایی چون شبکه های رادیو تلویزیونی وب سایت ها و روزنامه ها شکل می گرفت این عملیات ها رفته رفته با مشخص شدن جهت گیری آن رسانه تا حدودی کم اثر شده و جایگاه اصلی خود را از دست داده بودند ...

خصوصیات محصول

  • وزن230
  • نوع کاغذتحریر سفید
  • نوع جلدشومیز
  • نوع چاپدیجیتال
  • تعداد صفحات186
  • شابک978-622-7863-03-1
  • قطعرقعی
  • ناشرآرما
  • نویسنده / نویسندگانمحمد شیروانی

توضیحات محصول

تا پیش از شبکه های اجتماعی عملیات های روانی ساخت یافته در رسانه هایی چون شبکه های رادیو تلویزیونی وب سایت ها و روزنامه ها شکل می گرفت این عملیات ها رفته رفته با مشخص شدن جهت گیری آن رسانه تا حدودی کم اثر شده و جایگاه اصلی خود را از دست داده بودند تا آن جا که هر رسانه‌ای برچسب مشخصه خود را پیدا کرده بود و عملاً از جایگاه مخاطب با یک گارد مشخصی پیگیری می شد.

با پیدایش شبکه های اجتماعی اما عملیات روانی به مدرن ترین جایگاه خود از لحاظ ساختاری محتوایی تکنیکی و تاکتیکی رسید. مجریه عملیات روانی حالا دیگر در وسعتی به اندازه تعداد موبایل هایی که یکی از شبکه های اجتماعی را در خود ندارد محیط عملیاتی برای انجام عملیات روانی اطلاعاتی پیدا می کند.

شناخت ولو حداقلی از چالش های عملیات روانی در این سطح و بررسی تکنیک ها و تاکتیک های مورد استفاده در این نوع عملیات می‌تواند ما را مسلح به سلاحی برای انجام رفتارهای آفندی و پدافندی در مواجهه با این عملیات‌ها بکنند.

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب
کد امنیتی
آیتمی برای نمایش وجود ندارد!